ARALIK AYI BURÇ YORUMLARI

 Koç & Yükselen Koç


Ayın önemli etkilerinden bahsederek başlıyorum, nasıl olsa haftalıklarda gelişmeleri yazıyor olacağım. Aya İkizler dolunayının etkileriyle başlıyoruz. Aslında 30 Kasımda yaşanan bu tutulmanın artık sonuçlarını izlemeye başlayacağınız bir ay aralık...


14 Aralık Güneş tutulması yani yeniayın daha kuvvetlisi sizin yurtdışı bağlantılı işleriniz, yüksek öğrenim işleriniz, uzmanlar, ticari bağlantılarınız, dış ticaret, uzak şehirlerde yaşamakla ilgili planlarınız, anlaşmalar, sözleşmeler gibi konularda yepyeni gelişmeler yaşarsınız. Hatta yaşamaya başlamış olabilirsiniz. Bunların çoğu iyi gelişmelerdir.


Bu konu her ne ile ilgili olursa olsun sizin maddi sıkıntılar  nedeniyle giriştiğiniz ve aslında çok da umudunuzun olmadığı bir konuda beklemediğiniz fırsatların size geldiğini göreceksiniz.

17 Aralık itibariyle 2,5 senedir kariyer alanında saturn sınavlarını verirken yaşadığınız sıkıntılar bitiyor ve satürn sosyal çevre arkadaş alanınıza giriyor ama yanında jupiter yanı ans bereket gezegeni olacak.


21 Aralık tarihinde Jüpiter Kova kavuşumu ile bütün sosyal çevreniz, büyük idealleriniz, arkadaşlarınız büyüyor. Kendı yaptığınız işlerle yeni çevrenizi birleştirip bereketli kazançlar sağlayacaksınız önümüzdeki bütün sene.

Bu aynı büyüme ve gelişme etkisi 20 yılda bir oluyor, aslında Mayıs 2000 senesinde siz para alınızda yaşadınız. Ozaman boğadaki satürn ile kavuşmuştu.

Kiminiz evliliğinde kiminiz kariyerinde yine yurtdışı ve ticari bağlantılarının iyi olduğu, belki yüksek öğreniminin iyi olduğu bir süreçti.. şimdi bazıları hiç ben böyle bir etki yaşadığımı hatırlamıyorum diyebilir; aynı süreçte aşk ve flörtler alanınızda sorun yaşadığınız için evlilik veya kariyer nedeniyle sosyal çevreniz değiştiği için adaptasyon sürecini sancılı geçirmiş olabilir ve verim alamadığınızı düşünmüş olabilirsiniz.. ama aslında cebimize giren para büyümüştü.

Bu sefer de gelen şansı azımsayıp tembellik yapmayacağınızı umuyorum. Mars da sizin burcunuzda Ocağın ilk haftasına kadar destekçi. İyi değerlendirin.


30 Aralıkta 9 derece Yengeç burcunda bir dolunay oluyor. Bir şey tamamlanıyor.

Bu konu sizin ev, yuva ,aile mal mülkle ilgili bir karar veriyor ve noktalıyorsunuz.

Çok büyük ihtimalle bazılarınız için anneyle ilgili bir ev konusu tamamlanıyor olacak.

Biraz performans sergilemeniz gerekebilir, işinizle arada kalacaksınız.



Boğa & Yükselen Boğa


Ayın önemli etkilerinden bahsederek başlıyorum nasıl olsa haftalıklarda gelişmeleri yazıyor olacağım. Aya İkizler dolunayının etkileriyle başlıyoruz. Aslında 30 Kasımda yaşanan bu tutulmanın artık sonuçlarını izlemeye başlayacağınız bir ay bu aralık ayı.


14 Aralık Güneş tutulması yani yeniayın daha kuvvetlisi sizin borç, miras, nafaka işlerinizle ilgili alanda bir yenilik olduğunu gösteriyor. Sizin için biraz zorlu geçebilir, sizde yara olan bir konuya parmak basılıyor olacak. Bir taraftan evliliğinizle veya iş ortağınızla ilgili bir konu aydınlandığı içiniz rahatlarken diğer taraftan baskı oluşturabilir. Unuttuğunuz bir alan olabilir ama onumuzdeki bir kaç ay konuyla ilgilenmeniz gerekebilir.

İntikam ve hırs gölgelerine dikkat..

Kimileri için de cerrahi işlemleri gösterebilir kimi için zihinsel psikolojik sorunlar da olabilir. Fakat çözülemeyecek konular değil.


21 Aralık tarihinde Jupiter Kova kavuşumuyla bütün kariyerinizin, gelirinizin, sosyal statünüzün yükselmeye başlayacağı bir koca seneye giriş yapıyor olacaksınız. Bu etki seneye yayılacaktır ama tohumlarının yesereceğini hemen bu ay fark edebilirsiniz.

Hep söylüyorum kişisel bazda iyi bir sene geçecek. Jupiter burada güçlü saturn öğretmen ise zaten kendı evinde gibi yani daha verimli, yıpratıcı değil.


20 yılda bir oluşan ve sonraki 20 yıla etkisini vuracak olan bu kavusum etkisini

Mayıs 2000 senesinde de boğa kavuşumunda yani birinci evinizde yaşamıştınız, butun benliğiniz, görünümünüz değişti belki evlendiniz, belki yer değiştirdiniz, okula girdiniz.. 

Venüs de güçlü konumdaydı büyük çoğunluğunuzun çok iyi etkı almış olduğunu sonraları ise zorlanmaya başladığını düşünüyorum.


30 Aralıkta 9 derece Yengeç burcunda bir dolunay oluyor.

Bir şeyi sonuca taşıyorsunuz ve konuyu başka bir aşamaya tasıyorsunuz.

Sürekli yaptığınız bir şeyde ilerlemiş olabilir belki bir eğitimi bitiriyorsunuz ve onu sahneye koymaya karar veriyorsunuz. İşinizi, fikrinizi dijitale taşıyabilirsiniz.

Kendi işini kuranlar varsa aniden harekete geçebilirler.

Kardes, kuzen yakın çevre veya komşularınızla ilgili bir karar alabilirsiniz, belki hayatınızdan çıkaracaksınız..



Ikizler & Yükselen ikizler


Haftalıklarda gelişmeleri yazıyor olacağım için ayın önemli etkilerinden bahsederek başlıyorum bu aya. Aslında 30 Kasımda yaşanan İkizler dolunayının etkilerinin artık sonuçlarını izlemeye başlayacağınız bir bu ay.


14 Aralık Güneş tutulması yani yeniayın daha kuvvetlisi sizin ilişkiler, ortaklıklar evinizde gerçekleşiyor. Bekarlar yeni bir ilişkiye başlar, net :)

İlişkisi olanlar daha ciddi bir boyuta taşımaya karar verir.

Evli olanların eşinin hayatında da güzel yeni sözleşmeler ,ortaklıklar gibi konuları gündeme getirebilir. Kendinizi büyük bir coşkuyla olayın içine sürüklemeyin düşünerek, tasınarak hareket edin derim. Balıktaki neptün biraz sisli gözlerle bakmanızı sağlayabilir.

Kimileri için ilişkideki anne figürüyle veya eşle gerilim ve kopmaya yönelik konular yaratabilir.


21 Aralık tarihinde Jüpiter Kova kavuşumu ile bütün sene yurtdışı bağlantılı işleriniz, yüksek öğrenim işleriniz, uzmanlar, ticari bağlantılarınız, dış ticaret, uzak şehirlerde yaşamakla ilgili planlarınız, anlaşmalar, sözleşmeler gibi konularınızın bir kısmında bolluk bereket ve aynı zamanda farklılıklar yaşayacaksınız. 


20 yılda bir oluşan ve sonraki 20 yıla etkisini vuracak olan bu kavusum daha önce Mayıs 2000 tarihinde ilişkilerde bilmediğiniz olaylarla karşılaşarak, bazısı yurtdışı veya tıcari işlerinde inanılmaz bağlantılar kurarak, kimi evleneceği insanla tanışarak başladı ve sonraki yıla etkisini vurdu. Başlarda olumlu sonrakı yıllarda zorlu etkılerını göstermiş olabilir.


30 Aralıkta 9 derece Yengeç burcunda bir dolunay oluyor.

Yani bir konu gündemini kapatıyor olacak. Sizi ilgilendiren kısmı para..

Nasıl bir düzenleme yapacağımı anladım. Bir gelir kapısı yaratacağım ve ne olacağı belli oldu gibi..

Miras, nafaka, borc, kredi konuları buna dahil olabilir. Anneden babadan destek gelebilir.

Burası biraz yine ani olabilir. Tahmin etmediğiniz bir alandan aniden gelen haberle bir konu kapanabilir ve sonucu elinize ulasabilir.



Yengeç & Yükselen Yengeç


Haftalıklarda gelişmeleri yazıyor olacağım için ayın önemli etkilerinden bahsederek başlıyorum.. 30 Kasımda yaşanan İkizler dolunayının etkilerinin artık sonuçlarını izlemeye başlayacağınız bir ay Aralık ayı.


14 Aralık Güneş tutulması yeniayın daha kuvvetlisi oluyor; iş, sağlık, günlük rutinleriniz, gidip geldiğiniz işiniz, ev hanımları için yine düzenli olarak verdiği ev içi uğraşlar, sağlıklı yaşam stili gibi konularında yeni bir başlangıç olur.

İş bekleyen yengeçler işe girebilir. 

İçinizde umudunuzun kalmadığı bir konu ,aniden uzaklardan gelecek bir haberle yeni bir konuya başlangıç yapabilirsiniz. İçinize geçmişten gelen dert olan bir konu da olabilir bu, çözümlenir. fakat burada neptün'ün etkisiyle olaya biraz sisli gözlerle bakabiliriz hızlıca atlayabiliriz :) Dikkat edelim.


21 Aralık tarihinde Jupiter Kova kavuşumu gerçekleşiyor. 20 yılda bir oluşan bu kavuşum çok dönüştürücü, büyütücü, bir yerden bir yere insanı taşıyan bir kavuşum olacak ve bütün seneye etkisini vuracak. 8.evde gerçekleşiyor olması biraz zorlar. Ama Jüpiter'in varlığı buradan gelecek tehlikelere karşı sizi koruyabilir.

Dışarıdan gelen paralar, prim, miras, borc, kredi gibi konularda bir gelir elde ediyor olacaksınız. Ortaklarınızdan veya bir kurumdan gelen paralarınız artabilir. Eşinizin parası da artabilir tabi.


20 yıla etkisini vuracak olan bu kavusum daha önce Mayıs 2000 tarihinde yıllarca sizi sosyal cevrenizin, arkadaşlarınızın, belki işinizin değişmesiyle etkilemişti. Şehir, ülke değiştirenleriniz olmustu. Kendi ideallerine dogru yola çıkanlar olmustu..

Başlarda olumlu sonrasında belki zorlu süreçler olarak sürmüş olabilir.


30 Aralıkta 9 derece Yengeç burcunda bir dolunay oluyor.

Tüm benliğiniz, görüntünüz, hayatınızın odağı, ikili ilişkilerinizle ilgili artık tamamlamak istediğiniz şeye karar veriyor ve harekete geciyorsunuz.

Tamamen vazgeçtiğiniz bir gundem de olabilir, uzun zamandır ugras verdıgınız bir gundemın tamamlanıp rahatlamanız da olabilir.

Bu kararlar çok ani ve hızlı oluşabilir.



Aslan & Yükselen Aslan


Ayın önemli etkilerinden bahsederek başlayalım, zaten haftalıklarda gelişmeleri yazıyor olacağım. Aya İkizler dolunayının etkileri ile başlıyoruz. Aslında 30 Kasımda yaşanan bu tutulmanın artık sonuçlarını izlemeye başlayacağız bu ay…


14 Aralık Güneş tutulması yeniayın daha kuvvetlisi oluyor; aşkla ilgili, flörtlerinizle ilgili, hobileriniz veya çocuklarınızla ilgili yepyeni bir başlangıcınız olmasını bekliyoruz.

Her ne kadar sağlığınızı bıraz zorlayan tarafı olacak olsa da yepyeni bir hobinizi işe çevirebilir, veya uzaklarda yaşayan ( sosyal medya dahil ) biriyle yeni bir ilişkiye başlayabilir, 

aşkınız varsa yeni bir boyuta taşıyabilirsiniz.

Bir çok aslan burcunun yalnız olduğunu bildiğim için sizi bu senenın ilk flört etkilerini buyurun izleyin diyorum :)

Biraz gözlerde sis perdesi var gibi uyanık olalım ama bu tuzağa düşmek anlamında algılanmasın alakası yok .

Çocuk sahibi olmak isteyenleri de destekler..


21 Aralık tarihinde Jüpiter Kova kavuşumu gerçekleşiyor. 

20 yılda bir oluşan bu kavuşum önümüzdeki seneleri etkileyecek ( ilk sene cok yuksek etkı )

sizin çok sosyal olacağınız, yeni ve kalıcı ilişkilere imza atacağınız bir sureci başlatıyor olacak. Bu sözleşmeli ilişkiler pek tabii ki evlilik de olacaktır. 

Evli olanların eşleri yenı sözleşmeler ,ortaklıklar anlaşmalar kurabilir.

Tabii önümüzdeki aylara yayılacaktır etkisi..


20 yılda bir oluşan ve sonraki 20 yıla etkisini vuracak olan bu kavusum daha önce Mayıs 2000 tarihinde sizin kariyer evinizden bogada kavuşuyordu, ozaman genc olanlar belki universiteye girerek, evli olanlar cocuk sahibi olarak veya bir kısmı bosanarak yenı hayat döngüsüne girmislerdi ve sosyal çevreleri de olaya bağlı olarak degismisti. O zaman başlarda olumlu sonrasında zorlayan surecler yaşamış olabilirsiniz.


30 Aralıkta 9 derece Yengeç burcunda bir dolunay oluyor.

Ruh dunyanız dediğimiz 12.ev konularında bir karar alıyorsunuz veya gizli yürüttüğünüz bir

bir konuda bitirme kararı alıyorsunuz. Ya da bir projenız vardı tamamlanıyor.

Sosyal medyada bir işiniz varsa, iletişiminiz olan birileri varsa sonuca geliyorsunuz belki bır araya geliyorsunuz belki de tamamen sonlandırıyorsunuz. daha ziyade işle ilgili olduğunu düşünüyorum. İş ilişkilerinizi de kapsayabilir. Uranus karesi ile ani ve hızlı olacağını soyleyebılırım.




Başak & Yükselen Başak


Ayın önemli etkilerinden bahsederek başlıyorum çünkü haftalıklarda gelişmeleri yazıyor olacağım. Aralık ayına İkizler dolunayının etkileri ile başlıyoruz. Aslında 30 Kasımda yaşanan bu tutulmanın artık sonuçlarını izlemeye başlayacağınız bir ay olacak.


14 Aralık Güneş tutulması yani yeniayın daha kuvvetlisi; ev, aile, yuva, yaşam alanınızla ilgili yepyeni bir gelişme olacaktır. Belki olmuş da olabilir tabi..

Annenizle ilgili de bir gelişme olabilir. Korkulacak bir şey yok bu bir değişim olacaktır daha ziyade. Önümüzdeki aylara da yayılabilir etkisi ama hızlı etkisini gösteren bır yeniay.

Biraz kontrol etmeye çalışacağınız bir konu gibi bu. Sizin dediğinizin olması için çok bastırabilirsiniz. Kredi, miras,borc konularında bır anda hızlıca bir girişimde bulunabilirsiniz.

Biraz sisli bir görünüm var net göremeyebilirsiniz, iyi analız ederek adım atın derim.


21 Aralık tarihinde Jüpiter Kova kavuşumu gerçekleşiyor. Bu büyük kavuşum 20 yılda bir gerçekleşiyor. Dolayısıyla önümüzdeki 20 yılınızın gündemi sayılır. Bu sene jüpiter'in etkisi ilk etapta olumlu taraflarını ön plana çıkacaktır veya olumsuz bir şey olsa bile jupiter destekleyicidir.

Günlük yaşam stiliniz, düzenli yaptığınız işiniz, hatta köle gibi çalıştığınız işiniz, ev işleri de buna dahil, sağlığınızla ilgili konularda yeni bir döneme girdiğinizi söyleyebilirim. daha çok çalışacağınızı ama daha cok kazanacağınız, sağlığınızda bazen sorunlar çıkarak köklü çözümlerle gelecek yılları koruma altına almayı öğreneceğiniz bir dönem başlıyor olacak.

20 yıl önce Mayıs 2000 tarihinde sizin yüksek öğrenim, yabancılarla işler, uzaklara taşınma, uzmanlık edınme evinizde bogada kavuşmuştu. Ev, yuva, aile konularında zorlanarak ilerlemişti belki.. Hatırlarsanız sonrakı 20 yıl bu gelişmelerin üzerine kuruldu. Şimdi kovada iş, sağlık, para değişimleri üzerine inşaa oluyor.


30 Aralıkta 9 derece Yengeç burcunda bir dolunay oluyor.

Bu bir tamamlanma, çok kolay olacağını söyleyemem. Sosyal çevrenizde, arkadaşlarınızdan birilerini çıkarabilir, ilişkiye son verebilirsiniz. Ya da flörtünüzle vedalaşabilirsiniz. İşiniz, gruplar, dernekler, iş çevresinden uzaklaşabilir veya ortam degıstırebılır, konsept değiştirebilirsiniz. Büyük paraların da evidir. Bunlara dair bir karar da alınabılır ve ataga gecılebılır.




Terazi & Yükselen Terazi


Haftalıklarda gelişmeleri yazıyor olacağım için ayın önemli etkilerinden bahsederek başlıyorum.. 30 Kasımda yaşanan İkizler dolunayının etkilerinin artık sonuçlarını izlemeye başlayacağınız bir ay yaşayacaksınız.


14 Aralık’ta Güneş tutulması yeniayın daha kuvvetlisi oluyor; yakın çevre, yakın akraba,kardes, kuzenler, komşularla ilgili yeni bir gelişme var. Yakın çevrenizden biriyle ortaklı bir işe girebilirsiniz, birlikteliğe başlayabilirsiniz. Yakın çevrenizden birileriyle yeni bir aşamaya geçiş var. Önümüzdeki aylarda da etkisi sürecektir. Yeni öğrenim konuları olabilir, gelişiminizi etkileyecektir.


21 Aralık tarihinde Jüpiter Kova kavuşumu gerçekleşiyor. 20 yılda bir oluşan bu kavuşum çok köklü değişimler yaratır ve önümüzdeki yirmi yıl bunun üzerine kurulur.

Aşk, flört aşamaları ki bu kişiler uzun vadede hayatınızda ciddi boyuta geçebilir. Yeteneklerinizin, hobilerinizin profesyonel bir seviyeye geçmesine karar verirsiniz ve basarılı da olur. Çocukları olanlar onların hayatında büyük gelişmeler yaşarlar.


Bu kavusum hayatınızda daha önce Mayıs 2000 yılında olmustu; bogada kavuşmuşlardı.

Aileden gelen paralar, eşten gelen paralar, krediler miras gibi alanlarda büyük bir gelişme yaşatmıştı ve yirmi yıl onun üzerine kurulmuştu diyebilirim.

İlk etapta olumlu etkileriyle sahnede olacak bu gelişme sonraları zamanınızı aldıkca yorabilir fakat sonunda iyiki çabalamışım diyeceğiniz bir şey olur.


30 Aralıkta 9 derece Yengeç burcunda bir dolunay oluyor.

Bir gündem kapanıyor. bu gündem işinizle, kariyerinizle, patronunuzla ilgili olabilir. Pozisyonunuz değişebilir. Beklediğiniz değişiklik tamamlanabilir.

Sosyal statunuz yani evliliğiniz, ortaklığınızda bir aşama bitebilir yeni bir aşamaya geçmeye karar verilebilir. bu biter demek oluyor mu, halihazırda mahkemesi süren varsa olabilir.

İçinize dert olan bir konu tamamlanır. Beklemediğiniz zamanda ve hızda olabilir.



Akrep & Yükselen Akrep


Haftalıklarda gelişmeleri yazıyor olacağım için ayın önemli etkilerinden bahsederek başlıyorum aralık ayına... 30 Kasımda yaşanan İkizler dolunayının etkilerinin sonuçlarını izlemeye başlayacağınız bir ay artık bu ay.


14 Aralık Güneş tutulması yani kuvvetli yeniay; sizin para ve değerler evinizde yepyeni bir gelişme oluyor demek. Yeni bir kazanç yolu bulabilirsiniz ve ek gelir sağlayabilirsiniz.

Yaptığınız işte yeni bir format geliştirip farklı bir aşamadan para kazanmaya da başlayabilirsiniz. Bu sekizinci evinizi de etkileyebilir ve miras, eşten gelen paralarla yeni düzenlemeler gelebilir. Bunun etkisi önümüzdeki 2-3 aya yayılır.

Biraz fazla vaktinizi alabilir, daha çok çalışmanız gerekebilir ama bir gazla aniden gireceksiniz muhtemelen. Size bu aksiyonu aldırtan temel etken yakın çevrenizden,kardes kuzenlerinizden, komşulardan gelen gerilimler olabilir. Biraz da sis var önünüzü tam göremeyebilirsiniz.


21 Aralık tarihinde Jüpiter Kova kavuşumu gerçekleşiyor. 

20 yılda bir oluşan bu kavuşum önümüzdeki seneleri etkileyecek ( ilk sene cok yuksek etkı )

Ev, aile, yuva, köklerinizle ilgili çok kalıcı, büyük bir gelişme var. Burada biraz bu mekanlarda teknolojik bir takım değişiklikler görülebilir ve yıllarca ondan büyük fayda sağlayabilirsiniz.

Yaşam alanınızı da değiştiriyor olabilirsiniz. Kimileri için annenin etkisi olabilir.


20 yıl önce Mayıs 2000 senesinde aynı büyük dönüşümleri boğa burcunda kavustuklarında, belki ev değiştirerek belki evlenerek, belki köklerinize ait büyük bir dönüşüm yaşayarak, babanızla ilgili bir gelişme yaşayarak geçirmiş olabilirsiniz. Sonraki yirmi yıla bu etkiler yenilerini ekleyerek geçmiştir. İlk yıllarda faydalı taraflarını yansıtsa da sonraları gelir gider dengesinde sizi şaşırtan yoran gelişmeler oluşmuş olabilir.


30 Aralıkta 9 derece Yengeç burcunda bir dolunay oluyor.

bir süredir uzaklarla ilişkilerinizde, yüksek öğrenimle ilgili görüşmelerinizde bir sonuc alıyorsunuz. Kendiniz de karar verıyor olabilirsiniz ,kurumlardan beklediğiniz sonuçları da alabilirsiniz. Bu konu biraz duygularınızı harekete geçirecek gibi. Yükselebilirsiniz. Aniden karar verip hızla yola çıkmak isteyebilirsiniz.




Yay & Yükselen Yay


Ayın önemli etkilerinden bahsederek başlıyorum nasıl olsa haftalıklarda gelişmeleri yazıyor olacağım. Aya İkizler dolunayının etkileriyle başlıyoruz. Aslında 30 Kasımda yaşanan bu tutulmanın artık sonuçlarını izlemeye başlayacağınız bir ay bu aralık ayı.


14 Aralık Güneş tutulması yani kuvvetli yeniay; sizin tüm benliğiniz ,görünümüz, yaşam stiliniz ve ikili ilişkileriniz tarafından değerlendirildiğiniz yerde oluyor. 

Yepyeni bir gelişme. Kendinizle ilgili nasıl bir değişiklik yapmak istiyorsanız veya ilişkiye girmek istediğiniz insanların gözünde başka bir yer arıyorsunuz ve bunun kendinizde yenilikler yaparak olabileceğine inanıyorsunuz. Bu etkiler bır kac ay sürebilir. Belki de başlamıştır bile..


21 Aralık tarihinde Jüpiter Kova kavuşumu gerçekleşiyor. 

20 yılda bir oluşan bu kavuşum önümüzdeki seneleri etkileyecek ( ilk sene cok yuksek etkı )..

Sizin iletişim, yakın çevre, yakın akraba, kuzen, kardes,komşu yakın arkadaşlarınızla ilgili büyük dönüşümler olacak. Kısa süreli sizi uzmanlastıracak eğitimlerle ilgili olabilir. Girişimlerinizde birlikte hareket edeceğiniz insanlarla uzun bir yola çıkabilirsiniz.


Daha önce Mayıs 2000 yılında sizin iş, çalışma hayatı ve günlük işlerinizi ilgilendiren evinizde boğada kavuşmuşlardı. Sağlık evidir de burası. O günden bugünlere gelen büyük bir gelişme yaşadığınız alandı. Belki aniden çevreniz değişmişti , belki bir sağlık problemini köklü bir şekilde çözmüştünüz, sonrakı yıllarda dert olmadı. Belki sağlığınızı etkileyen birilerinden ayrılmıştınız.  Başta size kolaylık sağlasa da süreç içinde belki zorluklarını da yaşamışsınızdır.


30 Aralıkta 9 derece Yengeç burcunda bir dolunay oluyor.

Bir gündeminiz son buluyor. Mahkemeler, borçlar, mal paylaşımı, miras işleri, alacaklarınızı alabilirsiniz. bir ödemede sonlanma var. anne babayı daha çok içerdiğini görüyorum.

Umarım yoktur ama cerrahi bir işlem varsa o gerçekleşebilir.

İletişim dilinizi ve sağlığınızı etkileyebilir bu konu ama kalıcı değildir merak etmeyin. Düzelir.




Oğlak  & Yükselen Oğlak


Ayın önemli etkilerinden bahsederek başlıyorum direkt, zaten haftalıklarda gelişmeleri yazıyor olacağım. Aya İkizler dolunayının etkileri ile başlıyoruz. Aslında 30 Kasımda yaşanan bu tutulmanın artık sonuçlarını izlemeye başlayacağız bu ay.


14 Aralık Güneş tutulması yani kuvvetli yeniay; ruh eviniz dediğimiz alanda yepyeni bir his, duygularınız var. Herkesten saklı tuttuğunuz bir işe girişebilirsiniz. Sırlarınızla ilgili, ruhsal yönünüzle ilgili, belki platonık bir aşkınız var onunla ilgili ya da var ama varlığıyla yokluğu bir dediğiniz birileriyle ilgili bir yenilik var..

bence bu artık sizin psikolojinizi etkiliyor, hatta sağlığınızı da etkiliyor olabilir.

Onu masaya yatırmak istiyorsunuz. Ak mı kara mı, ağzın var dilin söylesin diyor olabilirsiniz. Ki o da dile gelebilir bu süreçte..

Kimileriniz de evinizi, yaşadığınız yeri değiştirirsiniz. Mesafesi uzak olan bir yere gidebilirsiniz.

Tüm bu etkiler 2-3 ay içinde gelişir.


21 Aralık tarihinde Jüpiter Kova kavuşumu gerçekleşiyor. 20 yılda bir oluşan bu kavuşum çok köklü değişimler yaratır ve önümüzdeki yirmi yıl bunun üzerine kurulur.

Bu güneş tutulmasıyla birleşebilir siz de belki.. Çünkü para evinizde kavuşuyor ve güneş tutulmasında işe girişenlerin bundan sonraki yirmi yılında bunun kalıcılığını ve bereketini arttırabilir.

Yeni işe başlayanlar için de aynı etki geçerli tabiki. Bu kavuşum sizin özgüveninizi oldukça arttıracaktır.


20 yıl önce Mayıs 2000 ‘de aynı kavusum boga burcunda yeteneklerinizi, flörtlerinizi, aşkınızı, çocuklarınızı, spekülatif yatırımlarınızı ilgilendiren alanda olmustu. Aniden maddi sıkıntı yaşatan bir surec olmustu belki. Belki paranızı yatırdığınız konular bu yazdığım konulardı ve karşılığını alamayıp özdeğerinizi zedelemişti. Fakat iyi tarafı kalıcı bir yatırım olmustu veya evladınız olmustu bilemiyorum. etkisini bu yıllara kadar getiren bir büyük gelişme.


30 Aralıkta 9 derece Yengeç burcunda bir dolunay oluyor.

Bir konu tamamlanıyor. İşle ilgili ilişkiniz olan biriyle yeni bir aşamaya geçebilirsiniz.

Açıkçası bu ilişki evinizde olacağı için eşinizle veya iş ortağınızla el sıkışıp ayrılabilirsiniz. Aniden gelişen bir kararla çok sık gördüğünüz birini artık görmüyor olacağınızı söyleyebilirim. 

Eşinizin hayatında da bir günde tamamlanabilir.

Her neyse iki taraf için de hayırlısı olacagını söyleyebılırım.



Kova  & Yükselen Kova


Ayın önemli etkilerinden bahsederek başlayalım, zaten haftalıklarda gelişmeleri yazıyor olacağım. Aya İkizler dolunayının etkileri ile başlıyoruz. Aslında 30 Kasımda yaşanan bu tutulmanın artık sonuçlarını izlemeye başlayacağız bu ay…


14 Aralık Güneş tutulması kuvvetli yeniay; sizin sosyal çevreniz, gruplar, arkadaş çevrenizle hatta bence büyük kazançlarınızla, ideallerinizle ilgili evde yepyeni bir gelişme var.

bu büyük kazançları yazdıgım çevrelerden de elde ediyor olabilirsiniz.

Etkisi 2-3 aya kadar olacaktır. Bir anlaşmanız olabilir ve bu çevrenizden gelir sizi daha buyuk çevrelere taşıyabilir. Neptünle olan karesi biraz yavaş hareket edip ince düşünmeniz gerektiğini gösteriyor bana. Hızınızı kesin derim.


21 Aralık tarihinde Jüpiter Kova kavuşumu gerçekleşiyor. 

20 yılda bir oluşan bu kavuşum önümüzdeki seneleri etkileyecek ( ilk sene cok yuksek etkı )

Tam da sizin tüm benliğinizi etkileyen, bedeniniz, görünümünüz, yaşam tarzınız, herşeyinizle ilgili ki buna sizi tanıma şeklimiz de dahil çok köklü değişimler gerçekleşecek.

Bu değişimler yıllarca kalacak ve sizi bugün olduğunuz yerden başka bir yere taşıyacak. Tabiiki çok daha iyi bir aşamaya taşıyacak. İlk süreç daha kolay Jupiter destekli olacaktır.

Sonraları bıraz yorarak yıne yukarı ivmede devam eder..


Daha önce Mayıs 2000 yılında sizin aile, ev yuva, köklerle ilgili alanınızda boğa burcunda kavuşmuşlardı. Kiminiz evlendi, ev aldı kiminiz taşında köklerini taşıdı, kiminiz kariyer alanında ani bir değişim yaşadı ve sonraki yirmi yıl bu köklü değişimin üzerine kurularak ilerledi. 


30 Aralıkta 9 derece Yengeç burcunda bir dolunay oluyor.

Sağlık, düzenli işiniz, hergun uyguladıgınız ev ve yaşam rutininiz, çalışma arkadaşlarınız, ofisinizle ilgili bir sonuc var. Sonunu göremediğiniz bir iş sonlanabilir.

İşten ayrılabilirsiniz, projeyı sonlandırabilirsiniz. Hayatınızda uyguladıgınız sağlığınız adına bir karar alabilir yeni bir yaşam stiline geçebilirsiniz.

Pek beklemediğiniz bir olayla aniden yogun duygularla alabilirsiniz bu kararı.

Sonu hayırlısı olacaktır merak etmeyin.



Balık  & Yükselen Balık


Ayın önemli etkilerinden bahsederek başlıyorum nasıl olsa haftalıklarda gelişmeleri yazıyor olacağım. Aya İkizler dolunayının etkileriyle başlıyoruz. Aslında 30 Kasımda yaşanan bu tutulmanın artık sonuçlarını izlemeye başlayacağınız bir ay bu aralık ayı.


14 Aralık Güneş tutulması kuvvetli yeniay; sizin tanınırlığınız, kariyeriniz, itibarınız, statünüzle ilgili bir yenilik var ama kuvvetli bir değişim olacaktır.

Evlenenler de olacaktır diye düşünüyorum.

Yeni işiniz olabilir, yeni projeniz olabilir.

Mars sizi burada destekleyecek ve maddi getirisinden çok memnun kalacağınız için var gücünüzle buna başlamak için motive olacaksınız.

bugüne kadar yapmam dediğiniz bir şeyi yapabilirsiniz. Bugüne kadar söylemeıklerınızı söyleyebilirsiniz, yani biraz sınırlarınızı zorladığınızı bile bile üzerine gideceksiniz sanıyorum.

Etkileri 2-3 aya yayılır.


21 Aralık tarihinde Jüpiter Kova kavuşumu gerçekleşiyor.

20 yılda bir oluşan bu kavuşum çok köklü değişimler yaratır ve önümüzdeki yirmi yıl bunun üzerine kurulur.

Sizin ruhsal evinizde, bugüne kadar göz ardı ettiğiniz konularla ilgili büyük bir değişim, dönüşüm göstereceksiniz muhtemelen. Çok kolay bir ev oldugunu söyleyemem. Yeni düzene adapte olmakta zorlanabilirsiniz. Köşeye çekilip kendinizde kalmak isteyebilirsiniz.

Görmediğiniz insanlarla, tanımadığınız insanlarla hatta bazen gözardı ettiğiniz teknolojik gelişmelerle mecburen uğraşmak zorunda kalabilirsiniz ve bu sizi zorlayabilir.

İyi tarafı eğer bu gözünüzde büyüyen konuları göze alıp üstesinden gelirseniz, kurtulmak istediğiniz diğer ne varsa elinizin tersiyle de itecek motivasyonunuz olur.

Kendinize kapalı bir alan, bir yer bulup ( belki başka yerlere gidip ,belki arka planda kalıp teknolojı üzerinden iş yapıp ) bir süre burada yeni hedeflerimin altyapısını hazırlayacağım diyebilirsiniz.


Bu kavuşum daha önce Mayıs 2000 yılında sizin ev, yuva, aile, kökler alanınızda boğa burcunda gerçekleşmişti ve sonraki yirmi yıl bunun üzerine kurulmuştu.

Hayatınızda sahip olduğunuz, ev, eşya, hobılerınızden elde ettıgınız işlerin çevreniz tarafından taktir edilmesiyle profesyonel hayata yapmış olabilirsiniz. Bu etkiyle yeni bir yerde çalışıp yeni çevrelere girmiş olabilirsiniz. Evinizi taşımış olabilirsiniz. İşinizi açmış olabilirsiniz. Köklü bir değişim bu yıllara kadar gelmiştir.


30 Aralıkta 9 derece Yengeç burcunda bir dolunay oluyor.

Sevgiliniz, flörtünüz, yetenekleriniz veya spekülatif yatırımları olanlar o alanlarda bir sonuc alıyor. Belki yaratıcı bir projenin sonuna geliyorsunuz.

Kimi bebek bekliyorsa o netleşebilir. Evli olanlar çocuklarıyla ilgili bir tamamlanma oluşur.

Varsa bir süredir flörtleştiğiniz kişiyle yenı aşamaya geçiyorsunuz ve bunu da karşıya gosteriyorsunuz; tamam mı devam mı? 

Devamsa gereğini yap gibi :)

Tansiyonu biraz yüksek, coşkun duygularla atarlı olabiliriz ama sonu hayırlı :)



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

2021 KOÇ & YÜKSELEN KOÇ BURÇLARI YILLIK YORUM

2021 YENGEÇ & YÜKSELEN YENGEÇ BURÇLARI YILLIK YORUM

2021 BAŞAK & YÜKSELEN BAŞAK BURÇLARI YILLIK YORUM